REZERVARE
Sosire
Nights
Serviciul de rezervări directe (+373 22) 81 40 00

Conferințe și evenimente

Jazz Hotel este amplasat în inima Chişinăului, în apropierea centrului financiar, de unde se deschid toate căile spre cele mai frumoase atracţii şi locuri ale oraşului. Cele două săli de şedinţe pot întruni 100 de persoane, totodată servind drept un centru business deschis 24 ore, dotat cu copiator şi conexiune Internet, inclusiv Wi-Fi în toate locurile publice.

Fie că doriţi să închiriaţi sălile de şedinţe pentru a organiza un eveniment de amploare, o şedinţă a consiliului de administraţie sau o conferinţă, noi suntem dispuşi să vă punem la dispoziţie echipament pentru traduceri simultane şi specialităţi culinare într-un meniu personalizat.

De asemenea, zilnic vom organiza debriefing-uri, în cadrul cărora, la finele fiecărei zile de şedinţă vă vom informa în detaliu despre cheltuielile pe ziua respectivă.

Pentru solicitări speciale vă rugăm să contactaţi
Departamentul Rezervări la tel.:(+373 22) 81 40 00
booking@jazz-hotel.md
  • sala de conferințe Saxophone
    200 €/zi



    sala de conferințe Piano
    150 €/zi



  • Închirierea sălilor de conferință

    1/2 zi toată ziua
    Sala de conferinţe Saxophone
    Capacitate: 100 de persoane
    Ziua deplină: de la 9:00 pînă la 18:00
    Pînă la 60 de persoane120 EUR200 EUR
    60—100 de persoane250 EUR330 EUR
    Sala de conferinţe Piano 100 EUR 150 EUR
    Capacitate: 40 de persoane
    Echipament tehnic Preţ pentru o zi
    Ecran 200x200 gratuit
    Sistem audio gratuit
    Flipchart cu marchere gratuit
    Extra flipchart 20 EUR
    Conexiune internet de viteză mare (Wi-Fi) gratuit
    Proiector overhead tip LCD 20 EUR
    Notebook 30 EUR
    Copii şi faximile 0.20 EUR pe unitate
    Traduceri simultane (pînă la 50 de persoane) 170 EUR
    Traduceri simultane (50 de persoane și mai mult) 210 EUR
    Microfon 30 EUR
    Hârtie pentru flipchart 0.30 EUR/buc.

    Specialităţi culinare

    Profitând de ocazie, bucătarul-şef ar dori să vă ofere diverse meniuri pentru oricare din următoarele evenimente, la propria alegere.

    Pauză de cafea de la 55 MDL p/u 1 pers.
    Prânz de afaceri de la 150 MDL p/u 1 pers.
    Dineu 300 MDL p/u 1 pers.
    Bufet suedez (prânz) 400 MDL p/u 1 pers.
    Bufet suedez (lunch) 300 MDL p/u 1 pers.
    Apă minerală (gazată, plată) 17 MDL pentru o sticlă de 0,5l
Termeni și condiții
Confirmare
Confirmarea privind numărul total de persoane participante la eveniment, inclusiv mâncarea şi băuturile necesare, va fi dată cu două (2) zile lucrătoare înainte de desfăşurarea evenimentului.

Responsabilitate

Clientul va fi responsabil, din numele invitaţilor săi, pentru orice daune sau pierderi cauzate echipamentului pus la dispoziţia acestora. Clientul va fi responsabil pentru daunele şi pierderile în cauză, doar dacă este informat despre acestea de reprezentantul hotelului în decurs de 30 de zile.

Facturare

Toate serviciile prestate de hotel sunt facturate. Clienţii cărora li se permite să plece din hotel fără a achita nota vor plăti factura în decurs de 10 zile din momentul recepţionării acesteia.

Depozitarea echipamentului

Clienţii care doresc să depoziteze echipamentul înainte de desfăşurarea evenimentului o pot face doar în cazul în care oferă anticipat detaliile necesare (ora livrării, spaţiul necesar, valoarea bunurilor) serviciului Banchete şi Deservire din cadrul hotelului. Conducerea hotelului nu-şi asumă responsabilitate pentru pierderea sau prejudicierea echipamentului depozitat în încăperile lui.